domingo 11 de marzo de 2018

Fariña non debe verse no espello de Narcos

Brais Nogueira É un feito. Fariña é un éxito. A nova serie de Atresmedia baseada no libro homónimo de Nacho Carretero é a gran estrea da tempada. Nela nárrase a historia do narcotráfico en Galicia. As desventuras dos Charlines, Laureano Oubiña, Sito Miñanco e compañía. Aqueles que comezaron co contrabando de tabaco e acabaron sendo gran parte dos responsables dunha Xeración Perdida que polas rúas dos barrios obreiros galegos aínda se lembra. Ou debería. A serie é un produto audiovisual moi int

readMore

domingo 4 de marzo de 2018

O SIDA a través dunha óptica francesa

Brais Nogueira A día de hoxe, o síndrome de inmunodeficiencia adquirida (SIDA) non é un tema recorrente. Nin nos informativos nin na rúa. Segue sendo tabú tras tantos anos porque a realidade é que o horror nunca marchou aínda que se controlou. No Estado Español existen uns 130.000 infectados que aumentan entre 3.000 e 5.000 cada ano segundo José Alcamí, investigador do Centro Nacional de Microbioloxía. As medidas de prevención fracasan pero o avance nos tratamentos fan que xa moi pouca xente mo

readMore

martes 30 de enero de 2018

Devilman Crybaby, como narrar dende a aberración

Brais Nogueira Devilman Crybaby é unha adaptación libre por parte de Masaaki Yuasa do manga Devilman de Go Nagai. É un dos primeiros animes producidos e distribuídos por Netflix e conforma unha aposta bastante arriscada por parte da compañía. Ambiéntase no mundo actual e parte dunha base moi simple: os demos existen e escóndese entre os humanos agardando unha oportunidade de conquistalo todo. O protagonista (Akira) vese por circunstancias posuído por un mais grazas a súa vontade logra non ser d

readMore

lunes 10 de julio de 2017

A palabra en movemento: Eduardo Blanco Amor e o cine

Álex Mene En 1979, Blanco Amor atopábase na Coruña para presidir –en substitución de Carlos Velo– o xurado da oitava edición do Certame de Cine do Humor. Nunha entrevista desta época afirma: “mi acercamiento al cine viene de que, como todo escritor de nuestro tiempo, me ha preocupado mucho en su aspecto no meramente estético sino social y humano”. Nesa mesma entrevista, o artista ourensán sinala o seu interese polas distintas “manifestacións estilísticas” e tamén a orde: “la música, el cine y d

readMore

martes 21 de marzo de 2017

Una mirada filosófica de Captain America: Civil War

Belén Vázquez Fernández Cada película propone un mundo, y cada mundo son ideas, emociones y acciones. El público se introduce en este universo gracias a los recursos propios del cine, diferentes de los que nos atraen, por ejemplo, en la lectura de un ensayo. El cine narra haciendo verosímiles sus historias, aun cuando se trata de argumentos de clara ficción. Miramos hacia la pantalla y llegamos a olvidar que la naturalidad de los hechos es un código, una articulación intencional de ciertos tema

readMore